2012. január 25., szerda

Ébren álmodok...

Igen azon kapom magamat, hogy ébren és folyamatosan álmodozok...
Nem jellemző rám, elég realista vagyok és mégis :) Talán ez tart életben vagy így próbálok meg tulélni...nem tudom, de legalább telnek a napok és már nemcsak napközben hanem éjjel is folyamatosan a babáimmal álmodozom, multkor megálmodtam a nevüket: Zille és Zétény, aznap hihetetlen boldog voltam, elhittem azt hogy talán nekünk is sikerülhet...Tudom nevetséges is vagyok, hogy hogy bírok még mindig hinni és remélni,dehát nem tehetek mást, biztom kell -már így írom - Zillében és Zétényben :) Ugye milyen szép és különleges nevek, én imádom :)

Megvan a donor, február közepén megyünk a Kaáliba vérvételekre és szép lassan haladunk majd előre. ( akit érint február 01-től áremelés várható)Talán akkor már ki tudjuk számolni, hogy mikor lesz a tényleges kezdés. Félek tőle, hogy mi vár ránk, hisz már nem csak magunkért felelünk, hanem egy harmadik emberért is, aki vállalja és lehet hogy teljesíti a mi álmunkat :)
és félek, hogy mint oly sokszor fel kell majd ébrednem...

Megkértem Istent...
http://youtu.be/7vVnmfHqOt4

9 megjegyzés:

  1. Hajrá, Ancsi! Álmodjál igazat! Már csak azért is, mert csudaszép neveket találtál!

    VálaszTörlés
  2. Ancsi!
    Jó ilyeneket olvasni tőled!! Imádom, ha pozitív vagy! Csodálatosak a nevek és meglásd ez az év a mi évünk lesz!!!

    VálaszTörlés
  3. ezek szuper hírek, drukkokat izzítom :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű neveket álmodtál, váljon valóra!
    Puszi! T.

    VálaszTörlés
  5. Drukk ezerrel Ancsika!!!
    Szeretnék pár dolgot kérdezni tőled privátban, ha megengeded. Lehetséges?
    A történetünk hasonló sajnos :-((
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen :) Amúgy olyan név nincs, hogy Zille, de hamár álmomban volt...ez nem lehet akadály :)
    Kiscsillag: persze, szívesen válaszolok (anita_molnar2@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  7. jó reggelt :) a Zille anyakönyvezhető név :) http://www.nytud.hu/oszt/nyelvmuvelo/utonevek/osszesnoi.pdf

    VálaszTörlés
  8. Jó reggelt:)Igen, én is nézegettem :)Csak már jönnének....

    VálaszTörlés