2011. december 29., csütörtök

Néha jobb lenne belehalni.....

Néha legjobb lenne belehalni...Tudom, tudom nem így kéne zárnom a 2011es évet, de máshogy nem megy :( Ugyanolyan szar év volt mint a 2010es vagy a 2009es és még sorolhatnám...

Nagyon fáradt vagyok, és úgy érzem már semmi erőm küzdeni, nem kéne a miértekre a választ keresnem, de sokszor pörgök ezen...Boldognak kéne lennem, hogy kaptam még a sorstól esélyeket, de olyan nehéz, olyan nehéz arra gondolni, hogy már milyen utat jártunk be és még milyen út előtt állunk.

Rengeteg kismama vesz küröl:) Örülök neki, de a szívem szakad meg és el is gondolkodtat. Van olyan is aki évek óta küzdött és van olyan kismami is, aki csak rágondolt..Már csak pár emberről tudok, aki babát szeretne, van olyan aki még nem látott neki , azért nincs és van olyan aki még küzd és sajnos a párban én még mindig ott vagyok.Egy időben nagyon sok lánnyal tartottam a kapcsolatot, akik mind-mind kisbabáért küzdöttek. Nagy küzdelem volt mindenkié, kinek hosszabb, kinek rövidebb volt, de mindnek sikerült.Ez egy kicsit rettegéssel tölt el és egyedül érzem magam.

Félek a jövőtől........., mert nem akarok lemondani a csodáról...

‎"Minden, amit valaha írtak, festettek vagy faragtak, bármilyen nagyszerű, remek, tökéletes is legyen - rideg és otromba, ha összehasonlítod egy élő gyermekkel. Óriási kincset tartasz a karodban, amely becsesebb és értékesebb bármi másnál a földön."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése