2011. szeptember 19., hétfő

A mai nap várakozással telt, hogy hogy alakul anyósom, hál Istennek fizikailag jól van, de még mindig van benne a gyógyszerekből...Gondolom ettől olyan szúrós/fürkésző még a tekintete, olyan mintha az ember szívébe lelkébe akarna látni, de én mikor bent voltam csak mosolyogtam, mosolyogtam, hogy minden rendben lesz....Nem lehet máshogy....Most még nagyon izgulok/rettegek, dehát minden olyan friss, bizonytalalan....
Továbbra sem tehetek mást, csak hiszek, bízok és remélek
Kérlek Istenem, adj erőt neki a gyógyuláshoz, éreznie kell hogy mennyire szeretem, és nem akarom elveszíteni......
Olyan nehéz minden, pedig jöhetne a szikra hogy mit is kell tennem???
De míg várom a szikrát, imátkozok:

Mindenható Urunk, lelkek és testek Orvosa,
aki megalázol és fölmagasztalsz, próbára teszel és
újra meggyógyítasz, látogasd meg beteg
testvérünket a te kegyelmeddel.
Nyújtsd ki karodat, amely gyógyítással
és gondoskodással teljes, és gyógyítsd meg őt,
fölkeltvén őt ágyából és erőtlenségéből.
Szégyenítsd meg betegségének szellemét,
űzz el tőle minden sebet, minden fájdalmat,
minden megpróbáltatást, minden lázat; és ha vétek
vagy törvényszegés volna őbenne, nézd el, engedd el,
bocsásd meg azt a Te emberszeretetedért.
Igen, Urunk, szánd meg a Te teremtményedet
Krisztus Jézusban, a mi Urunkban, kivel áldott vagy
a Te szentséges, jóságos és éltető Lelkeddel együtt,
most és mindenkor és mindörökkön örökké. Ámen

Kérlek akik olvassátok, küldjetek energiát, mert fel kell épülnie, FEL FOG ÉPÜLNI!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése