2011. október 3., hétfő

Tegnap :)

Tegnap megvolt a konzi, jaj olyan jó volt :)
Érdekes, hogy ugye az ember nem azért jár ide, mert szeret, hanem mert muszáj, de én nagyon szeretek ide járni és nagyon szeretem a Doktornőt :) Tényleg.
Olyan jó volt beszélgetni, összesen 50 percen voltam bent és olyan jó érzéssel töltött el, hogy emberszámba vesz, nemcsak az érdekli mi van a testemmel, hanem az is hogy mi van a lelkemmel :) Megbeszéltük, hogy januárban folyt köv, addig pihi....Nincs ujabb vizsgálat, mert nálam már szinte mindent végigjártunk, nincs értelme tovább kínozni....és olyan gesztust tett felém a Doktornő és a Kaáli, amit nem is lehet szavakba leírni :)De már valahol a végét is kimondtuk, még max 1-2 esély és nincs tovább, a saját egészségem érdekében .....Megállapította, hogy görcsösség már nincs bennem, ami volt elmúlt, csak még nem akarom az álmaimat feladni :)
Utánna találkoztam Vikivel (Ő is a Kaáliba dolgozik), mesélt nekem olyanokról, akiknél szintén klappolt minden és mégis csak a 10-13 lombik sikerült.
Hihetetlen számomra ez a sok szeretet, ami felém árad.....Szóval lelkes vagyok :)

Sajnos, hogy minden ne legyen ennyire szép, közben egy kisebb/nagyobb házassági válságot is megélünk most, Robi mostanába sokat mondogatja, hogy neki nem kell semmilyen gyermek, kiábrándult mindenből.....(pl: azt is mondta, hogy ne fizessem be a fagyasztást, mert felesleges....)
Nehéz erre mit mondani, de nagyon bízom benne (a Doktornővel is beszéltünk erről), hogy ez még az előző csalódás következménye és így védekezik a tudatalattija z esetleges újabb kudarctól....
Közben azt kérdezem tőle, hogy és velem ki foglalkozik? Nekem nemcsak a lelkem, hanem a testem is romokba.....

Ugyhogy ennyi történt velem/velünk, hát csak bizakodni tudok és folytatni azt az utat amit 2007 októberében kezdtük (ekkor léptük át először a Kaáli kapuját) és reménykedek, hogy az a bizonyos álom nem marad el.

‎"Életed útját magad választod,válassz hát úgy, ha egyszer elindulsz, nincs már visszaút."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése