2011. december 21., szerda

Na végre ideérek :)


Szóval a nagy hír (legalábbis nekünk), hogy engedélyezték a Kaáliba a petesejt donort :)


Azért nagy szó ez, mert nekem elvileg "nem járna", mivel van petesejtem és petefészkem...Igen "VIVA Magyarország és hülye törvényei" :( Tehát az első nap lépést megtettük, a többi már mondthatnám nem rajtünk múlik.


Furcsa és egyben érdekes, de mindenesetre nagyon örömteli hír ez. Az esély, ami nálunk jelen pillanatban 2-5% felment 50%. Igen igen jól írom, hogy miért ezt én is kérdeztem, mert az olyan embereknél, mint nálam, akinél már vagy 30 embrió!! (igen sajna nem elírás) nem tapadt meg, lehet még baj/ "hiba", de egyenlőre nem tart ott az orvostudomány, hogy tudja mi az, ilyen sikerrel alkalmazzák a donort:) Hát állok elébe :)

Közben jön a karácsony, ami rettegéssel tölt el, már nem beszélünk róla, szép csendben megvacsizunk és marad a csend, amit senki nem akar megtörni, és már nem tudunk hinni, hogy talán ez az utolsó karácsony kettesben :(
De ezt is túléljuk, csendben várakozással teli és csak remélhetjük, hogy kiálltuk a próbát és imátkozunk, hogy az álmunk teljesüljön.....


Karácsonyra várva
"Angyal, te tudod, mi a vágyunk, hogy epedő szívvel mire vágyunk; ne csodát hozz, az már a részünk, felfújt szavakkal már mit sem érünk. Hozz igazat, tisztát vagy bármit, amitől lelkünk újra világít. Mosolyt hints, lásd, csüggeteg arcunk, pedig mi csupán élni akartunk. Repülj közénk, suhogtasd szárnyad, emeld fel s áldd meg népünk, hazánkat! Angyal, te tudod, mi a vétkünk, rebegj el most egy imát miértünk! Karácsony jön, ünnepre várunk, ilyenkor fájóbb hűvös magányunk. Töltsd tele most kolduló kezünk, örömöt hozz, s mi boldogok leszünk!"


Áldott, békés karácsonyi ünnepeket és nagyon boldog újévet :)

Hajdú Levente(2011. december

3 megjegyzés:

  1. Drága Ancsi!
    Szívből kívánom, hogy ez az új remény jövő Karácsonykor már egy kisbaba formájában veletek legyen!
    Amúgy azt valószínűsítik, hogy nem jó minőségű a petesejted?
    Jajj, annyira szorítok nektek!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos vagy, hát én is kiváncsi vagyok, hogy mit hoz a jövő:)
    Nem tudják, mi lehet a baj, talán Mi nem illünk össze Robival és ezért nem apad meg az embrió :(
    Én is rendszeresen olvaslak és én is nagyon nagyon szorítok nektek!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem apad, hanem tapad:) Bocsi..

    VálaszTörlés